fredag 12 november 2010

C-vitaminer....


Kan vi behöva i dessa tider. Känner mig lite ruggig och trött. 
Hade inte tänkt att göra något inlägg i dag. Har inget kul att visa, men så hittade jag dessa bilder i datorn med clementiner som lyste som små solar.


(jumbokopp köpt på loppis, såg likadana på Cervera)

Snart är det dags för fredagkväll och det ska bli så skönt med en ledig helg.
Så i kväll blir det att krypa ner i soffan, kruxet bara att hålla sig vaken:) 
 I helgen ska jag ta fram symaskinen och sy lite.

Trevlig helg!

17 kommentarer:

Sommerhuset i bakken sa...

C-vitaminer er bra. Det samme er dine flotte bilder ;-)

Ha en riktig fin fredag, og kos deg med sofaen og symaskinen.

Millas hem sa...

Nice! Behöver själv en dos c-vitaminer tror jag! Är så himla trött jämt!

Kramen C

Mariette sa...

Hej Vännen!

Trodde först det var lussebullar, tänker bara julbak jag..*hihi*...

Visst blir man trött i mörkret...

Men snart får man tända adventsljusen det lyser upp!

Trevlig helg!

Kraam mariette

Vita rosor och förgätmigej sa...

Visst behöver man lite vitaminer nu i mörkret... Du är så otroligt duktig på att hitta på användningsområden för lådor! Det ser så hemtrevligt och vackert ut på samma gång. Trevlig helg på dig och lycka till med symaskinen!

Kram/ Anna

Tina sa...

Hej, vilken härligt sliten låda...
Fin blogg du har.
Kram Tina

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej svejs,
fredagskväll, jippi! Gubben på konsert och jag och skruttan har nu avverkat en fredagstaco och lite glass. Snart blir det Skavlan för mig..

Önskar dig en underbar helg!

Hälsningar Monica
PS Vitaminer jaaaaaaaaaaaa de behövs!!

LOPPISLIV sa...

Blir sugen på clementiner här nu när jag ser dina bilder, så uppfriskande och goda!!! Ja nu behöver man både vitaminer och vila känner jag, trött och håglös är man denna trista novembertid. Jag ska också sy lite i helgen hade jag tänkt, det ska bli gardiner till köket innan 1:a advent. Kram på dig //Paula

Norregård sa...

Hej Vännen!!
Är oxå trött, så trist väder!!!!!

Har varit i Kalmar på Det stora varuhuset...inte ofta sambon kommer hem och vill åka en tur;o) Gäller att passa på!! Blev lite tyg, kanske åker symaskinen fram här oxå....

Kram Malin

himlen runt hörnet sa...

Fina bilder! Här skulle jag också behöva sy lite, men i helgen finns inte tiden.

Hoppas du får en mysig helg och ta ett par extra clementiner så blir du kanske piggare :)

Kram Kimmie

Anonym sa...

Va fint det allra enklaste som clementiner kan vara och nu till jul kan man ju äta MÅNGA eftersom dom är så goda :)
Ha en skön helg!
Kram Annika

Syster vit sa...

Ja nu är det viktigt att få i sig vitaminer i dessa förskylningstider, känner mig också lite trött. Trevlig Helg på dig.
Liselott.

Alberte sa...

KOm adventstid!!

Tessie sa...

Åååå Jumbokopp på Cervera :) ska genast kolla in. Har letat en gammal men inte haft turen att hitta någon.

Tack för tipset!

Hoppas du får en härlig helg!

Kram Torparfrun

gamla skolan sa...

Vackra bilder ! Ha en riktigt skön helg ! Kramar Susanne ♥

Sköna o Gröna Ting sa...

Kikar in som hastigast för att önska dig en MYYYYSIG HELG♥
Kramar till dig
Marianne

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Håller med, det är så skönt att det är helg. Clementiner är så gott, och doftar så gott när man skalar.
Ha en fin helg
Kramar
AnnaMaria

Zinkhjärtat ♥ sa...

Vilka härliga bilder! Clementiner som är såå gott. Hoppas vi får se vad du har sytt för fint....
Kram Annelie

Related Posts with Thumbnails