lördag 31 mars 2012



Nu har hon kommit, vad vi har väntat, förberett och längtat!

Här är vår nya familjemedlem. En rutinerad tävlingsdam som verkar stå stadigt med "alla fyra hovar på jorden". En riktig cooling till ponny. Verkar inte som något bekymrar eller oroar denna tjej. 
Döttrarna är såklart förtjusta. 

Naima som vi kallar henne kommer ursprungligen från Irland och älskar att hoppa så vi hoppas att hon och dottern blir en bra kombination:)
I dag får hon ta det lugnt i hagen och spana in sina nya kompisar men i morgon ska vi ut på en liten tur:)


Det blir nog att fira med ett gott glas rött i kväll att vår hästaffär äntligen är klar!


Kram

19 kommentarer:

Marthina, Holmbytorp sa...

Vad fin hon är! Grattis!

LOPPISLIV sa...

Ohhh så fin hon är, vad underbart att kunna ha egen häst!! Min dotters stora önskan när hon var yngre, ja än idag skulle hon nog vilja ha en egen häst :-)) Mycket jobb men ack så mysigt ändå!!

Fin kväll och skål :-)

Kram Paula

Livingroom sa...

Oh vad fin hon är. Grattis till den söta nya familjemedlemmen. Min dotter studerar ju till hästskötare och blir klar om ett åt. -en egen häst står då naturligtvis på önskelistan...

fem barns mamma sa...

Mysigt!!!
Låter ju som en perfekt häst, blir spännande att se dem ihop:-)

Ett glas rött lät gott, kram Emma

Norregård sa...

Trodde väl det:))

En sån fin liten kuse ♥
Skål & grattis!!!

Tinis vita hem sa...

Grattis till er nya familjemedlem! Hon ser riktigt fin ut :) Ha en god första april!
kram Tini

Tinas bo sa...

Grattis!!
Hon ser jättefin ut!!

Kram Tina

hällkulla sa...

Oj, kan bara ana dina flickors lyckokänsla!! Grattis!! Oh vad roligt att de fått lyckan att pröva på egen häst, de var visst snälla föräldrar som stöder hobbyn!!
Skål och lycka till!! :)
Kram
Pi

Syster vit sa...

Så fin hon är, hoppas ni ska trivas tillsammans.
Kram Liselott

Vitspets sa...

Grattis till denna fina ponny ...
Kram Karina

Anonym sa...

Grattis! Har själv haft en underbar häst från Irland, blir säkert ett lyckokast för er alla. (Låt hennes man växa ut:)
Skorpan

Annas skattkammare sa...

Hej Anna! Men så fin tjej ni fått till familjen!! Visst är det roligt med häst, Signe kanske också vill ha en så småningom., :) fast jag har inte ridit på flera år och har blivit lite rädd. Med min ponny dandy var det annat, vi var bästisar.. :) lycka till! Jag firar jag med, att jag jobbat klart helgen, och det firar jag med en kall i soffan!
Kram Anna

Monica A. sa...

Grattis! Det är så roligt och givande att ha hästar :)
Hälsningar från en inrednings- & hästintresserad läsare!

Villa Björkenäs Backen sa...

Grattis till den nya tjejen i er familj ! :)
Så fin hon är ! Kan tänka mig att längan har varit så stor ! :)
Och lyckan för tjejern med. Likaså för mamman...
Det vlir nog bra ska du se ! Hälsa och gratulera alla ! Ha det så gott ! Lycka till !

Kramar Sirpa

Browneyedgirl sa...

Grattis =) Vilken lycka. Saknar att rida som en tok, blir allt lite avis när jag hör om detta, men på ett bra sätt *skrattar* Är glad för er skull. Kram och ha en toppen dag =)

Anonym sa...

Otroligt vacker ♥...
Saknar mina Hästar :(
/Kram

Hanna sa...

Glad påsk!
Kram
Hanna

Mirka sa...

Hallo,I miss you.Are you O.K. ?

yoodina sa...

Fin ponny =) NEW FOREST?
lite lika min egna DIVA som jag hade en gång i tiden, underbara pållar =)
LYCKA TILL.

Related Posts with Thumbnails